0item(s)

Δεν υπάρχουν προϊόντα στο Καλάθι Αγορών σας!

Product was successfully added to your shopping cart.

1. ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ KAI ΑΛΛΑΓΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Ο πελάτης οφείλει όταν παραλάβει τα προϊόντα να τα ελέγξει εάν αντιστοιχούν στην αρχική του παραγγελία ώστε να σιγουρευτεί πως το προϊόν ανταποκρίνεται στην παραγγελία του. (σε αντίθετη περίπτωση θεωρείται ότι το προϊόν δεν βρίσκεται στην ίδια κατάσταση στην οποία του παραδόθηκε και δεν γίνεται δεκτή η επιστροφή του).

Εφόσον αποφασίσει ότι θέλει να αλλάξει κάποιο προϊόν, μας ενημερώνει άμεσα ηλεκτρονικά με email στο info@meguiars.com.gr ή με τηλέφωνο στο 2310520155, γνωστοποιώντας μας εάν επιθυμεί αλλαγή ή αν θα αντικαταστήσει το προϊόν με κάποιο νέο από την ιστοσελίδα μας. Τα στοιχεία που πρέπει να αναφέρει πέρα από ονοματεπώνυμο, είναι ο αριθμός της παραγγελίας, και ο κωδικός του προϊόντος που θέλει να αλλάξει.

Απαραίτητη προϋπόθεση επιστροφής οποιουδήποτε προϊόντος είναι η συνοδεία του με την πρωτότυπη απόδειξη αγοράς. Εφόσον το προϊόν δεν συνοδεύεται από την απόδειξη αγοράς, η αλλαγή δεν μπορεί να γίνει δεκτή σε καμία περίπτωση. Επίσης, μαζί με το πακέτο αποστολής, ο αγοραστής θα προμηθευτεί το ειδικό έντυπο υπαναχώρησης το οποίο θα μπορούν (χωρίς να είναι υποχρεωμένοι) να χρησιμοποιήσουν σε περίπτωση που θελήσουν να υπαναχωρήσουν από σύμβαση την οποία έχουν συνάψει εξ αποστάσεως. Το έντυπο αυτό διευκολύνει και επιταχύνει τη διαδικασία υπαναχώρησης από συμβάσεις που έχουν συναφθεί σε οποιαδήποτε χώρα της ΕΕ.

Για να γίνουν δεκτά τα προϊόντα προς αντικατάσταση, θα πρέπει:

  • το προϊόν να είναι άθικτο.
  • να μην είναι χρησιμοποιημένο ή/και φθαρμένο, ή υποστεί οποιουδήποτε είδους ζημιά.
  • να μην λείπει και να μην έχει υποστεί καμία τροποποίηση η συνοδευτική τους συσκευασία, η οποία αποτελεί μέρος του προϊόντος.
  • να περιλαμβάνονται όλα τα παρελκόμενα, τυχόν δώρα, συνοδευτικά προϊόντα και υλικά.

Σε περίπτωση όπου το προϊόν έχει χάσει την αξία του λόγω κακής μεταχείρισης η οποία ξεφεύγει από την απλή εξέταση της λειτουργικότητας και των χαρακτηριστικών του προϊόντος, θα πρέπει να αποκαταστήσετε με χρηματική αποζημίωση τη μείωση της αξίας του. Σε αυτήν την περίπτωση από το ποσό που θα σας επιστρέψουμε, θα αφαιρεθεί η συγκεκριμένη χρηματική αποζημίωση. Σε κάθε τέτοια περίπτωση θα ενημερωθείτε πριν ολοκληρωθεί η διαδικασία πίστωσης και επιστροφής των χρημάτων.

Η αποστολή του προϊόντος πρέπει να γίνει εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του. Η επιστροφή γίνεται με μέσο του αγοραστή. Εάν η επιστροφή γίνει μέσω κάποιου μεταφορέα τότε το κόστος επιστροφής το επιβαρύνεται ο αγοραστής. Σε κάθε περίπτωση η επιστροφή πρέπει να γίνει εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα της υπαναχώρησης (είτε το επιστρέφετε εσείς, είτε το αποστέλλετε με κάποιο μεταφορέα). Εφόσον εγκριθεί η επιστροφή, θα σας επιστρέψουμε στο σύνολό του το τίμημα που έχετε καταβάλει για τη συγκεκριμένη αγορά, με τον ίδιο τρόπο που το έχετε εξοφλήσει.

Η διεύθυνση αποστολής επιστροφής προϊόντων είναι:

  • Ι. ΑΘΑΝΑΣΙΑΔΗΣ Α.Ε., Ν. Ουρανού 7 & Λήμνου 10, Λιμάνι Θεσσαλονίκης (Περιοχή FIX), Τ.Κ.: 54627, Θεσσαλονίκη, Ελλάδα
  • Ι. ΑΘΑΝΑΣΙΑΔΗΣ Α.Ε., Μητροδώρου 4 & Γεμίνου 2, Ακαδημία Πλάτωνος (Λεωφ. Αθηνών), T.K.: 104 41, Αθήνα, Ελλάδα

Εφόσον ο πελάτης έχει επιλέξει το νέο προϊόν που θέλει να του αποστείλουμε και μας έχει ενημερώσει γι’ αυτό και εφόσον υπάρχει διαθεσιμότητα, και το προϊόν είναι ίσης ή μεγαλύτερης αξίας από την αρχική του αγορά, αποστέλλουμε το νέο προϊόν στην διεύθυνση που μας έχει δοθεί κατα την εγγραφή του, με δικά μας και πάλι έξοδα, εντός 5 εργάσιμων ημερών.

Εάν υπάρχει διαφορά στην τιμή του νέου προϊόντος, η πληρωμή αυτή γίνεται με δύο τρόπους:

  • με αντικαταβολή κατά την παράδοση
  • με κατάθεση στον τραπεζικό λογαριασμό:
    • ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ, IBAN: GR91 0172 2290 0052 2902 4739 771, Αρ. Λογαριασμού: 024739-771, Δικαιούχος: Ι. ΑΘΑΝΑΣΙΑΔΗΣ Α.Ε.
    • ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ, IBAN: GR42 0110 2140 0000 2144 7015 500, Αρ. Λογαριασμού: 47015500, Δικαιούχος: Ι. ΑΘΑΝΑΣΙΑΔΗΣ Α.Ε.
    • ALPHA BANK, IBAN: GR86 0140 8470 8470 0200 2001 523, Αρ. Λογαριασμού: 847002002001523, Δικαιούχος: Ι. ΑΘΑΝΑΣΙΑΔΗΣ Α.Ε.
    • EUROBANK, IBAN: GR24 0260 0420 0005 9020 0813 936, Αρ. Λογαριασμού: 0026.0042.59.0200813936, Δικαιούχος: Ι. ΑΘΑΝΑΣΙΑΔΗΣ Α.Ε.

Στην δεύτερη περίπτωση, για να γίνει η αποστολή, θα πρεπει ο πελάτης να στείλει μέσω mail στο info@meguiars.com.gr την απόδειξη πληρωμής.

Εάν ο πελάτης δεν ικανοποιηθεί ούτε τότε, έχει το δικαίωμα να αγοράσει οτιδήποτε επιθυμεί οποιαδήποτε άλλη στιγμή εντός διαστήματος 2 μηνών από την αρχική ημερομηνία αγοράς του (εξαιρούνται περίοδοι προσφορών και ειδικών εκπτώσεων), κατόπιν συννενοήσης με το meguiars.gr.


2. ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ.

H meguiars.gr οφείλει να συσκευάζει όλα τα προϊόντα με τον καλύτερο δυνατό τρόπο ώστε να φτάσουν στον προορισμό τους χωρίς φθορές. Σε περίπτωση που ο πελάτης παραλάβει προϊόν το οποίο έχει υποστεί σοβαρές ζημιές στη συσκευασία του και έχει επηρεάσει με φθορές και το προϊόν, τότε αυτο θεωρείται ελαττωματικό και πρέπει να αντικατασταθεί.

Ελαττωματικό επίσης θεωρείται ένα προϊόν που έχει αποδεδειγμένο και εμφανή κατασκευαστικό λάθος. Τα προϊόντα που παρουσιάζουν ζημιά λόγω χρήσης και φθοράς μετά από ένα μήνα από την αγορά τους, δεν θεωρούνται ελαττωματικά. Εάν δεν τηρηθούν οι κανόνες, η meguiars.gr δεν φέρει καμία ευθύνη.

Εφόσον διαπιστωθεί κάποιο από τα παραπάνω προβλήματα, ο πελάτης οφείλει να επικονωνήσει άμεσα με e-mail info@meguiars.com.gr ή με τηλέφωνο στο 2310520155, και η meguiars.gr έχει την υποχρέωση να αντικαταστήσει το ελαττωματικό προϊόν με ένα νέο ίδιο εφόσον υπάρχει διαθέσιμο ή με κάποιο άλλο που θα επιλέξει ο πελάτης.

Σημειώστε βέβαια πως η meguiars.gr, σε περίπτωση διαφωνίας περί του ελαττώματος, έχει το δικαίωμα να επιστρέψει τα προϊόντα στον κατασκευαστή για έλεγχο, ώστε να διευκρινιστεί αν το ελάττωμα είναι κατασκευαστικό ή όχι. Αυτό βέβαια απαιτεί κάποιο χρονικό διάστημα έως 10 εργάσιμες. Παρόλαυτα η meguiars.gr θα προσπαθήσει να εξυπηρετήσει και να ενημερώσει τον πελάτη για την εξέλιξη της διαδικασίας το συντομότερο δυνατό.

Η διαδικασία αποστολής και χρέωσης, είναι η ίδια με αυτή που περιγράφεται πιο πάνω στο άρθρο 1 (πολιτική επιστροφής και αλλαγής προϊόντων).